Умови повернення товару:
1. Магазин приймає повернення протягом 14 днів з дня покупки відповідно до Законодавства України.
2. Повернути товар можна в будь-якому нашому магазині або, якщо Ви з іншого міста, відправивши Новою Поштою.
3. До повернення приймаються товар у товарному вигляді, які були у використанні. Відповідно до Законодавства України, брудний, поношений або товар з ушкодженнями не підлягає поверненню.
4.Повний повернення товару з причини: не підійшов, не сподобався або передумали і Т. Д. Здійснюється за рахунок покупця!
5. Товар можна повернути або обміняти тільки з повною комплектацією
6. Відправка товару на повернення або обмін службою доставки здійснюється без післяплати!
Всі товари на обмін або повернення проходять через сервіс центр магазину (може зайняти від 3-7 днів робочих днів)
КалІтник Владислав
Нова пошта
Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Медвеже Вушко, Відділення №1 вул. Шкільна, 10
0687272544
-Повернення/обмін можливе на протязі 14 днів.
-Товар має бути новим (без слідів використання) та в оригінальній упаковці.
-Доставка при поверненні за Ваш рахунок (при обміні за наш).
-В посилку вкладіть листок з описом проблеми та назвою моделі на яку необхідний обмін (або номером картки при поверненні).
Якщо Ви з іншого міста: Ви надсилаєте нам товар (на Обмін або Повернення") службою доставки "Нова Пошта", ми лагодимо або міняємо на інший товар (Новий). Доставку у разі, якщо не пройшло 14 днів за рахунок магазину(Тільки обмін), оплачує наша компанія.
Якщо більше 14 днів при відправленні товару Новою Поштою всі транспортні витрати за рахунок покупця. (Гарантійний ремонт)
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Я можу обміняти або повернути товар? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки збережені всі ярлики і заводське маркування Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Щоб повернути або обміняти товар, повинні бути дотримані умови його повернення:
- товару немає в Переліку тих, які не підлягають обміну та поверненню
- товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували
- минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару
Які товари не можна повернути?
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (зубні щітки, бритви, гребінці)
- деякі непродовольчі товари (дитячі іграшки і товари для новонароджених, тканини, килимові метражні вироби, натільна і постільна білизна, друковані видання, пиломатеріали, записані на DVD-диски, інструменти для манікюру, педикюру і ювелірні вироби)